Απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς, την Τρίτη 25-10-2011

 Νέος κύκλος απεργιακών κινητοποιήσεων στον τομέα των μεταφορών ανοίγει την Τρίτη 25-10-2011, καθώς οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας προγραμματίζουν 24ωρη απεργία σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επίσης, σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011 οι εργαζόμενοι στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ όλης της χώρας, ενώ απεργίες διαρκείας έχουν προαναγγείλει οι ιδιοκτήτες των ταξί και των φορτηγών – βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης.

Την απόφαση για τη νέα απεργία σε Μετρό, Ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ έλαβε η Συντονιστική Επιτροπή των εργαζομένων την Παρασκευή ενώ σήμερα, Δευτέρα, αναμένεται να εγκριθεί και από τα διοικητικά συμβούλια των σωματείων του κάθε μέσου ξεχωριστά.

Δείτε ακόμα

Ειδικός Φόρος Ακινήτων 2026: Τύπος, περιεχόμενο και διαδικασία υποβολής της δήλωσης

Με την απόφαση Α.1101/2026 καθορίζονται ο τύπος και το περιεχόμενο της δήλωσης ειδικού φόρου επί των ακινήτων …

Υπουργείο Εργασίας Επέκταση ΣΣΕ σε Επισιτισμό και Ζαχαρώδη Προϊόντα σε πάνω από 400.000 εργαζόμενους

Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Αθήνα, 12 Μαΐου 2026 Δελτίο Τύπου Επέκταση Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας σε …