Στον Αρειο Πάγο η είσπραξη τέλους μέσω της ΔΕΗ

Εκδικάζεται σήμερα στον Αρειο Πάγο η αίτηση του ελληνικού Δημοσίου για αναστολή της απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, που έκρινε αντισυνταγματική την είσπραξη του τέλους ακινήτων μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.

Πιο συγκεκριμένα, το Δημόσιο, που εκπροσωπείται από τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, ζητεί κατ΄ αρχήν την αναστολή της απόφασης του Πρωτοδικείου, μέχρι να εκδοθεί απόφαση από τον Αρειο Πάγο επί της αίτησης αναίρεσης που επίσης έχει καταθέσει το υπουργείο Οικονομικών.

Οπως αναφέρεται στην αίτηση αναστολής, η εκτέλεση της πρωτόδικης απόφασης «θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη στα έννομα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου», αφού «θα υπάρξει απόλυτη αδυναμία να βεβαιωθεί και να εισπραχθεί το υπόλοιπο ειδικό τέλος ακινήτων για το 2012, παρά το ότι λόγοι δημοσίου συμφέροντος του επιβάλλουν».

Σύμφωνα με το Δημόσιο, η σχετική αδυναμία είσπραξης έχει ως αποτέλεσμα να υπάρξει απώλεια δημοσίων εσόδων πάνω από 1.000.000.000 ευρώ, ελλειμματικός προϋπολογισμός και αδυναμία εκπλήρωσης των δημοσίου συμφέροντος σκοπών του ελληνικού κράτους.

Πηγή: naftemporiki.gr

Δείτε ακόμα

Υπουργείο Εργασίας Επέκταση ΣΣΕ σε Επισιτισμό και Ζαχαρώδη Προϊόντα σε πάνω από 400.000 εργαζόμενους

Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Αθήνα, 12 Μαΐου 2026 Δελτίο Τύπου Επέκταση Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας σε …

Ε. 2016/2026 Διευκρινίσεις για τα ψηφιακά παραστατικά διακίνησης

Θέμα: Παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή της υπό στοιχεία Α.1122/2024 κοινής απόφασης του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και …